يادم نيست!
نوشته شده توسط : شاینا

 

اسم من چيست؟ خدايا چه کنم، يادم نيست!

امشب آماده شدم تا چه کنم؟ يادم نيست!


من که همسايه ي نزديک شقايق بودم،

پا شدم آمدم اينجا چه کنم؟ يادم نيست!


من چرا از تو بريدم؟ وچرا برگشتم؟

وبنا شد که دلم را چه کنم؟ يادم نيست!


من نشاني دل دربه درم را، بانو..........

از تو پرسيده ام ،اما چه کنم؟  يادم نيست!


اين نوشته غزل کيست که من مي خوانم؟

اسم من چيست؟ خدايا چه کنم؟ يادم نيست!

اینو تو وبلاگ یکی از دوستا خوندم به نظرم قشنگ اومد خیلی دوست دارم بدونم شاعرش کیه اگر میدونید خوشحال میشم بگید





:: بازدید از این مطلب : 505
تاریخ انتشار : جمعه 20 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: